عشقی پر از ارزو

خرید بک لینک
عشقم امروز دومین سالگرد اشناییمونه ینی میشه شروع سومین سال رابطمون.

خوشحالم تونستم کنارت بمونم.درسته احتمال ب هم رسیدنمون خیلی کمه.هردومون هم میدونیم.اما این عشق حداقل تو دل من هیچوقت نمیمیره.

هیچوقت.

مرسی ک اومدی تو زندگیم.مال من هم نشی بازم خوشحالم از اینک چندسال از عمرمو با تو گذروندم.

تا ابد دوست دارم.

عشقی پر از ارزو...

ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال می‌کنید

برچسب: سالگرد دوم خرداد,دومين سالگرد ستار بهشتي,دومین سالگرد ازدواج,دومین سالگرد مادر,دومین سالگرد پدر,دومین سالگرد فوت پدر,دومین سالگرد دوستیمون مبارک,دومين سالگرد ازدواج,دومین سالگرد عقد,دومین سالگرد داداشی, نویسنده: بازدید: 710 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 18:34

خیلي مواظبم باش!
وقتي مي بیني جانم بہ جانت بستہ است
وقتي مي بیني لحظہ هایم را بہ عشقِ دیدنت زندگي مي ڪنم
وقتي مي بیني بیشتر از "تمامِ زمیڹ و زماڹ" دوستت دارم
وقتي عزیز کردهٌ "عزیزتر از جانم" هستي
هوایم را نداشتہ باشي بي هوایت خفہ مي شوم
وديگر
عاشقي مثڸِ مڹ پیدا نمي ڪني... خیلي مواظبم باش..!

عشقی پر از ارزو...

ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 286 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 18:34

یه تاریخای خاصی تو زندگی ما ادما وجود داره که هر چقدرم دنیا با کاراش مشغولمون کرده باشه محاله فراموششون کنیم .... مثل فردا ....

** 20 سالگیت مبارک عشقم **

انشاا... 100 سال دیگه تو همچین روزی کنارت کلی نوه و نتیجه باشه و شمعای تولد 120 سالگیتو فوت کنی و هیچی هم از کیکت بهت نرسه !! ^_^
به امید روزی که چه من باشم ، چه نباشم واسه یه لحظه هم خنده از روی صورت ماهت محو نشه ...

دوست دارم ...

عشقی پر از ارزو...

ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال می‌کنید

برچسب: تبریک پیش از عید فطر,تبریک پیش از سال نو,تبریک پیش از عید,تبریک پیش از عید نوروز,تبریک قبل از سال نو,تبریک قبل از عید,تبریک قبل از نوروز,تبریک قبل از سال تحویل,تبریک قبل از تولد,تبریک قبل از عید نوروز, نویسنده: بازدید: 505 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 18:34

سومین عیدمون هم باهم شروع کردیم چقد خوشحالم از این اتفاق.چقد خوبه که انقد عاشق همیم.افتخار میکنم ب خودمون ک خیلیا میگفتن این رابطه ب چندماه نمیکشه بیشتر.همه تعجب میکردنک چ جوری وقتی همو ندیدیم انقد عاشقیم.ما اینو تو کتاب عشق و زندگی ثبت کردیم ک عاشقی یه حس محکم قلبیه.یه ایمانحالا هم ک حس عشقم درست بود و سال 94 سالی بود ک همو دیدیم بیشتر از قبل عاشقیم.امیدوارم امسال واسمون سالی باشه ک بیشتر کنار هم باشیم.خیلی دوست دارم زندگیم.عیدت مبارک رامتینم. عشقی پر از ارزو...

ما را در سایت عشقی پر از ارزو دنبال می‌کنید

برچسب: سال نو مبارک عشقم,سال نو مبارك عشقم,سال نو مبارك عزيزم,سال نو مبارک عزیزم, نویسنده: بازدید: 256 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 18:34

صفحه بندی